19 April 2009

ÅTERBRUK - RE- USE







Antikt, vintage, begagnat, gamla saker, arvegods, second-hand, retro, shabby chic och loppis är alla ord som kan syfta på återbruk och återanvändning.
Gamla saker som är både funktionella och har en vacker patina är värda att behålla.
Här är några bilder från min trädgård.
Antique, vintage, old things, inherited, second-hand, retro, shabby chic, flea market and car-boot sale - are all words that can refer to re-use and recycling.
Old things that are both functional and has a beautiful patina are worth keeping.
Here are a few pictures from my garden.

1 comment:

nilla|utanpunkt said...

Vackra detaljer, önskar jag hade något liknande, men när jag går å shoppingtur blir jag alldeles förskräckt över priserna. Lassco (har du varit där?) är ett favoritställe men deär finns lite under flera hundra pund... Får sticka till Frankrike, tror jag, on inte de skyhöga priserna på bättre begagnade skönheter hunnit dit också.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...