18 March 2009

FLER VÅRBLOMMOR - MORE SPRING FLOWERS


3 comments:

lottens vita och gröna said...

oh vilka ljuva bilder, får ståpäls, hihi!tack för din goa hälsning, vad kul att vi nu hittat varandra!

varmkram lotten

Karin Lindström said...

Hej!

Tack för din rara kommentar hos mig, och jag förstår att du är ny i bloggvärlden! Så roligt och vilka fina bilder du visar. Det låter också så spännande med ditt yrke. Jag hoppas du får lika stor glädje med din blogg som jag får av min, och du är varmt välkommen tillbaka till mig. Jag kikar också gärna in till dig igen!

Ha en fortsatt bra vecka!

Många kramar
Karin

Randi said...

Tack för din gulliga kommentar! Din header är helt underbar. Lyckliga du som får jobba med växter i London. Jag bodde många år utanför London i en underbar by vid Themsen. Där utvecklades jag till en obotlig trädgårdsnörd och lärde jag mig att älska rosor.
Det ska bli spännande att få följa din blogg nu!!!
Kram Randi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...