3 November 2009

TUESDAY'S THEME - LIGHTING - TISDAGSTEMA - BELYSNING

An antique Victorian fairy light, a dried hydrangea flower and some wonderful purple silk fabric.
A collection of beautiful things on a rainy Tuesday morning.
Every Tuesday a photograph is posted with a theme.
The theme for this week is 'Lighting'.
You can find more participants in ‘Tuesday Theme’.
En antik viktoriansk lykta, en torkad hortensia och ett underbart purpurfärgat sidentyg.
En samling vackra saker en regnig tisdagsmorgon.
En bild på ett tema läggs upp varje tisdag.
Veckans tema är 'Belysning'.
Här hittar du fler deltagare i 'Tisdagstema'.

9 comments:

Camilla Alvén said...

Vilken njutning att titta på!

Jag insåg just idag att jag måste åka till Mandelmanns (har aldrig varit där), vilket ställe va?!

Ha det bra
Kram

m said...

Ja, vackra saker kan vi behöva lysa upp tillvaron med nu i höstrusket!

Dirt Princess said...

That hydrangea dried beautifully!

Sommarträdgården said...

Vackert arrangemang med ljus och växt.Ha det gott!

Fru C said...

Åh vad jag älskar färgen purpur. Purpur, det låter lite som poesi. Det är så snyggt med knottror på glaslyktor, och hortensia mmmm.
Ja jag gillar allt jag ser;)

Frida said...

Vackra saker behövs nu i mörkret.

Tant Malin said...

Det var ett vackert arrangemang! Gillar ljuslyktan!

Lillebeth said...

Å, vilken vacker och stämningsrik bild.

Gunsside said...

Kjempefin stemning
Ha eb fin uke ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...